kanalizzze59 valla baştan beri şu ayda rahatlarsın, şu yaşında rahatlarsın vs diyip duruyor millet geçenlerde ne zaman bitecek bu iki yaş sendromu diyordum ki meğer bizimki onu bitirmeden üç yaş sendromuna girmiş, bitmiyor anacım bitmiyor bunlar bitse ergenliği başlayacak hep söylüyorum, babam bize biz ergenlik yaşamadık bu da yeni moda oldu derdi şimdi diyorum bizde en azından bir ergenlik vardı bunlar anadan doğma ergen, Allah hepimizin yardımcısı olsun