Merhaba kızlar bişey danışcaktım bebeğimi sütten kesmeye karar verdim 2 yaşında. Dün sirke sürdüm kokusundan kaçtı istemedi tabi ara ara ağlama krizleri olsada oyaladım gece biraz zorladı ama şükür ilk geceyi atlattım. Sadece gögsüm şişti biraz ağrı oldu azcık sağdım ve buz tutmak iyi dediler öyle yapıyorum. Başka öneriniz varmı. Sütün kesilmesi için napmam lazım. Mastit olmaktan korkuyorum..🫠 teşekkür ederim şimdiden cevaplarınız için🌸