Merhaba anneler sezaryenli 22 günlük anneyim. memeden zorlanıyordu sarılığı da olduğu için sağarak veriyordum. yavaş yavaş direkt memeden emmeye geçmeye çalışıyoruz. sabah ilk sağımda 130-160ml arası sonraki her iki saatte bir 50-80 ml arası süt geliyor. yeterli mi bu miktarlar? bir de şimdi emzirip sağdım ama ona rağmen emzirdiğim göğüs ile emzirmediğimden aynı miktarda süt çıktı. memeden aktif emdiğine de eminim çünkü ağzından akıyordu. niye böyle oldu acaba?