guzelanne01 ne kadar büyükleri alsanız da sonuçta kırıntı kırıntıdır kimse istemez camının önüne balkonuna başkasının çer çöpü düşsün en alt katta otururken bile silkelemezdim ekmek kırıntılarına basılmasın diye en güzeli büyük parçaları alıp küçükleri yere silkeleyip hemen süpürebilirsiniz