barbiee_ bir deneyin belki sizin ki daha iyi yapar cunku siyirma aparatli olmayip 1500 walt olanlar memnun.Daha yapamadim cok malzeme koyup deniyeyim muhtemelen ondan olabilir diye dusunuyorum parcalari donuyor onda br ariza yok gibi her zaman yaptigim malzeme ile kek,pogaca,kurabiye iyi oldu yine mayali hamuru ben elimle toparladim ama puf puf oldu.Bir de gercekten yorulmadim o gun hatta ilk makineyi ogrenme asamasindan bira z uzun yaptim bir de ayni gun mercimek kofteso yaptim iste orada toplanmadi dedim ertesi gun icli kofte yapayim onda boylr dibi sulu sulu oldu spatula ile topladim hep.Birine yazdim instegramdan malzeme az gelmis olabilir icine sinmez ise degistir dedi bakalim arada kaldim valla…