Düzenli bir uyku rutinimiz vardır sabaha kadar 3 kez emmek için kalkar geri uyurdu hemen ama dün saat başı uyandı. İlk uyanmasında eşim gitmiş ışığı açıp bebeği seviyordu iyice uykusu açıldı sonrasında uykuya 2 saat de geçti. Ve sabah 8 e kadar saat başı uyandı emmek istedi. Geri uykuya çok zor geçti beşiğe koydığum an gözlerini açıyor fıldır fıldır. Normalde asla ışık açmam bebeğimin yüzüne bile bakmam gülüyor ben bakınca diye uykusu açılmasın diye eşimi 100 kere uyardım her uyanmasında benden önce koşarak gidip bebeği güldürüyor :D nasıl geri eski düzene döneriz biz ya çok uykusuzum