Merhaba kızlar uzun zamandır gördüğüm ama önemli olmadığını düşündüğüm bir şey var çok nadir bazen ise çok fazla oğlumun yaptığı bir hareket var. Yürürken boynunu sola doğru yatırıyor bazen saniyelik bazen uzun sürüyor acaba ilgi mi çekmek istiyor bilmiyorum. Ama dün akşam da blr akraba bir doktora götür dediği için kafama taktım. Zaten sol boynun da ufak bir yağ bezesi var doktor büyümediği sürece sorun yok demişti o yüzden mi öyle yapıyor yoksa bu aylar da bilinçli mi yapıyorlar hoşlarına gidiyor? Daha önce karşılaşan var mı lütfen ?