Kızlar emiyor bebeğim 3 buçuk aylık ama sanki doymuyor eskisi gibi mam başlamak istiyorum sadede geceleri yatmadan önce 1 öğün kaç ml vermeliyim ilk kez kullancam
Bayılır gibi atak geçiriyor epikepsiden şüphelenildi bütün testleri temiz çıkıyor acaba diyorum doymuyor kan şekeri düşüyor oda atak baygınlık yaparmış o yüzden mi böyle oluyor birde böyle deneyeceğim mama başlayıp tam doyduğundan emin olacağım