Feyekum 3 martta gidecem sabah 7 de direk gebe polikinlige mi gidecez devlette dogurcam sizde nasıl oldu kaç gibi doğuma.alirlar ki.cok.heyecanliyim 😥😥😥
YumukluSucurtaa Feyekum ben özelde doğum yaptığımda direk giriş yapan sekretere gittim onlar yonlerdirmislerdi devlettede aynıdır muhtemelen sağ salim kucağınıza alın insAllah 🙏🏻
Cihangirsmom_ Feyekum özelde doğurdum acilden giriş yapın demişlerdi bize ödeme için. 7 buçukta hastanedeydim 9 da aldılar beni de
sezeryandogum Cihangirsmom_ sezeryan sonrası ne zaman iyilesyiniz benim 20 gün oldu hala her yanım ağrıyor
50krsvertirreekk sezeryandogum ben 1 hafta da toplamıştım kendimi evimin işini yapabiliyodum ama kişiden kişiye göre değişir üşütmeyin kendinizi