Merhaba arkadaşlar Yaklaşık 3 4 yanlış değil bir güzellik merkezine gidiyorum tüm vücut lazer için.
Son iki defa da Gittiğimde her Bekleme salonunda kadınların memnun olmadığını duyuyorum çoğunun seansının bitmesine rağmen kıllarında hiç bir etki olmadığını söylüyorlar. Öyle olunca Ben de şöyle düşündüm. Yani hem bu kadar acı çekip(özellikle genital son seansta cok acıdı)
Bu kadar acı çekip Hiçbir işe yaramaması bide uzak bana.kadınların da öyle demesi pişman ettirdi beni Ne yapayım Bu arada her gidişimde Aydan aya taksit ödüyorum. Yani bütün parayı peşin vermedim ne yapsam ne desem Sizce sözleşmeyi iptal edip bırakabilirim orayı artık başından geçen olduysa yazın lütfen