cananata01 Arkadaşlar 7 haftalık gebelik kalp atışı var ama biz duyamıyoruz. Doktor gelişimi 3-4 gün geriden geliyor dedi. Tüp bebek bu arada. Bilgisi olan var mı tehlikeli bi durum mu