25 gün önce doğum yaptım 10. Gün kontrolünde doktor sıkıntı yok dedi dikişlerin bir kısmı da düştü ama kalan kısımda üç tane büyük sivilce gibi şişlik var bu normal bir durum mu acaba ya ağrı da var ama dayanılmiycak şiddetli bir şey değil dikiş gerginliği gibi ilk doğumumda hatırlamıyorum böyle bişey doktora tekrar gitsem mi ki 🙄