Vallahi benimki de 11 aylık aynen o şekilde. 2 dakika dönüyor geri geliyor dönüyor geri geliyor bütün gün emzirmek zorunda kalıyorum canım çıkmış durumda. Ne iş yapabiliyorum ne bir şey sürekli meme istiyor. İştah da az yok zaten kilosu geriden geliyor. Ben 2 aya sütten kesmeyi düşünüyorum. Doktoruma da danışacağım ama büyük ihtimalle O da bana aynı şeyi söyleyecek kes diyecek. Çünkü aşırı bağlanmış durumda ve kilosu sınırda doktorumuz vitamin falan verdi ama etki etmiyor çünkü sürekli memeyi düşünüyor. Uzun süre emzirmek isterdim Bu benim için bir sorun değil ama gerçekten çok fazla emiyor. Bütün tek yaptığı şey emmek