minikoalaannesi Sorum başlıkta hangisini onerirsiniz hangisi temiz iceriklidir hangisi daha faydali ( maalesef artik anne sutu almiyor ve sadece mamayla beslenecek o sebeple en iyisi olsun diye dusundum)
motherandhappy minikoalaannesi bi kaç aydır golden goat kullanıyoruz öncesinde bir çok mama kullandık iyi bir mama ama benim kızımda aşırı kabız yaptı doktor uyarmıştı yapabilir diye ama bu kadar olacağını düşünmedim 7 günü buluyordu yapması tabiki bu çocuktan çocuğa değişir ama sizde denerseniz aklınızda bulunsun şimdi hipp keçi sütlüye geçtik oda iyi gibi
quence minikoalaannesi golden goat temiz içerikli ancak keçi sütü proteini önerilmediği için kullanımı çoğunlukla doğru bulunmuyor. Hipp temiz içerikli sma hakkında bir fikrim yok maalesef 🌸
yohh_yavv minikoalaannesi golden goat kullandım bebeğim onun dışında hiç bir mama içmedi ve keçi sütlü olması beni cezbetti doktorumuz da anne sütüne en yakın olan mama nın o olduğunı söyledi diğer mamalara göre pahalı ama bebişlerimizin canı sağolsun
Dmlgnr ecrinbebe niye çoğul konuşuyorsun ? Tek önerdiği filan değil her çocuk farklıdır o yüzden doktorlar farklı mamalar oneriyorlar bizimkinede hipp önerildi ?
ZeydsMom Golden goat en temizi bebeginiz icerse ne guzel. Benimki bi sure gecti kabiz oldu kustu falan. Ondan buraktim. Ama genelinde cok guzel mama.
es26b minikoalaannesi golden goat bizde kabız yaptı . Öncesinde hipp kullanıyordum en iyisi golden goat dediler bende değiştirdim pişmanım tekrar hippe geçeceğim
[silindi] minikoalaannesi bir ara golden goat kullandım sürekli ishal gibi yapıyordu kakasını. Tekrar hippe döndük
aysgll1 minikoalaannesi hipp çok kusma yaptı bebelac gold kullanmıştık o da kabız yapmıştı golden goat kullanıyoruz memnunuz
minemomm Sorduğumuz doktorlar keçi sütlü mamaların hiçbirini önermediğini söyledi. Hipp i önerdiler. Keçi sütü keçiler içindir dediler. Biz de sma optipro kullanıyorduk aslında bir sorun yaşamadık ama şimdi bir de Hipp i deneyeceğiz.