cgdm26 Sütüm birden azaldı kesildi mama vermeye başladım sma confort aldım ama çocugumun sürekli karnı garul gurul çok üzülüyorum ilk dogdunda hipp vermiştik oda gaz yaptı öneriniz varmı destek lütfen 🙏
bloommom cgdm26 Hipp kullandım ilk olarak çok kusma yaptı oğlumda şuan Bebelac gold kullanıyorum iyi geliyor kilo alımı da iyi sadece geceleri 120 cc veriyorum
yesim07 cgdm26 merhaba 3 aylıkken kesildi sütüm aptamile başladım doyuyor gazda yapmadı çok şükür şuan 5 ay 20 günlük 10 kilo güzelde kilo aldırıyor
motherandhappy cgdm26 benim kızımda kolik bir bebekti hipp çok gaz yapmıştı sonra doktoru raporlu mama verdi içmedi daha sonra aptamil conformil verdi o iyi gelmişti bize
babyilkay Bana sma çok iyi geldi ben memnunum açıkçası 2 kutu comfort kullandım sadece sindirimi daha rahat olsun diye sonra tekrar optiproya geçtim