kzmr merhaba, 40a gün sayıyordum hep ümit ettiğim gibi de oldu kırkı çıktıktan sonra her şey biraz daha düzene oturdu. Şu an 3 aylık, üşüttüğünde veya kötü beslendiğimde (dışardan fast food tarzı) yine gazı oluyor ama asla ilk günlerdeki gibi değil. Emdikten sonra da geğirmesi daha da kolaylaştı çok şükür.