happy_sem 6 saattir hic birsekilde karnini doyuramadim, red etti beslenmeyi diliyle itti, normal mi bu durum?
1alpercocuk happy_sem canım 2 3 ay civarı benim bebeğimde de olmuştu düzeldi merak etme ara ara oluyor bebeklerde zorlama isteyecektir
happy_sem Deletedmom0028 pamukcuk ilk ay cok vardi ona ragmen emiyordu, simdi de yok denecek kadar var bilmiyorum ondan mi, birde kasikla deneyeyim
Egeveefe happy_sem Sessiz loş ışıkta emzirmeyi dene aşırı yorgun olabilir benim oğlumda 2,5 aylık geçen hafta aynı sorunu yaşadım sonra uyudu ve kalkınca sessiz ortamda emdi ve sakince konuşarak emzir ben nenni söylersek emzirdim normale döndü😊
Deletedmom136 Şırıngayla verin en kötü çünkü artık acından hali kalmaz ememez yorgunluktan. Ağzının içini de karbonatlı suyla temizleyin ilacı filan da vardı ama bilmiyorum adını.