fatma_erva Arkadaşlar akşam test yaptım silik çıktı biraz önce tekrar yaptım hafif silik çıktı bu ne demek oluyor böyle olup hamile olduğunu öğrenen var mı? Googleden baktım negatif şeyler yazio :(
fatma_erva Ar1 Hmm netten araştırdım biraz kimyasal gebelik falan yazio o yüzden buraya bi yazayım dedim böyle olup sağlıklı gebelik geçiren var mı diye . P.tesi kan vercem bakalm
Tazeanne0134 fatma_erva canım adetin gecikipte silik çizgi çıktıysa hayırlı olsun p.tesi ya da salı kan ver
fatma_erva Tazeanne0134 Evet 4 gün geçti belirgin olucak şekilde silik çizgi var . P.tesi gideceğim kan vermeye
lingmom fatma_erva benim de silik çizgiydi. Adetim 2 gün gecikmişti, hamileymişim. Erken olduğu için silik oluyormuş.