Yabancı bir ülkede yaşıyorum Türkiye’ye göre iklimi epey soğuk. Hava 10 derece falan olunca ay ne ılık bir hava sanki bahar falan diyoruz neredeyse 😅 bütün kış hiç aksatmadan her gün dışarı çıkardım. Kızımın da kıyafetleri ona göre tabii ki. Hava durumuna hep uygun giydiririm ne az ne fazla. Vücudumuzda oranın havasına alıştığı için Türkiye’ye geldiğimizde tabii ki bize daha sıcak geliyor. Giyilmesi gereken neyse onu giydiriyorum kızıma ama Ne zaman sokağa çıksak toplu taşımada vs birileri çıkıp ayy üşümüyor mu, ay üşür, üstü ince değil mi diye illa birileri salça oluyor. Yani insanlar nereden buluyor karışma hakkını anlamıyorum. Annesi olarak ben bilemiyorum da sen mi biliyorsun mesela? Demin de kızımla karda fotoğraf koymuştum. Kayınvalidem yazmış hemen üşütüceksiniz hemen içeri girin gördünüz karı diye. Pardon??? Kibarlığımdan da kimseye ters bir şey diyemiyorum hep üstü kalın, üşümüyor, alışık diyorum gülümseyerek. Ama cidden gıcık oluyorum. Sizlerde aynı şeyleri yaşıyor musunuz?