duyguluanne Merhaba hanımlar , 50 günlük bebeğim bir gündür kala yapmadı normal mi sizin bebekleriniz ne sıklıkla kaka yapıyor normal mi bilemedim daha önce çok sık kaka yaptığı için damla kullandım bu sefer de kaka yapmadı
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala duyguluanne anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmamasına normal deniyor
ulkuss2 duyguluanne benim kızımda 50 günlük . 1 gün yapıyor 1 gün yapmıyor. Bir defasında üçüncü gün yapmıştı. Sadece anne sütü alıyor. Gaz damlası kullanıyoruz o etkiliyor sanırım