Gamze_cnky1 Hanımlar günaydın , emziren anne antibiyotiği var mı ? 😕 veriyorlar mı yani hasta olunca, yoksa boş parol mu?
likeli Gamze_cnky1 Bazı antibiyotikler emzirirken kullanılabiliyor. Ama bebeğim çok küçükken vermemişlerdi bana parol yazıp göndermişlerdi. 6. Aydan sonra antibiyotik kullandım.
[silindi] Gamze_cnky1 benim kızım 12 aylıkken aksef diye bir antibiyotik verdiler emzir sonra antibiyotiği iç sonra bi daha 4 saat sonra emzir o arada da bol su iç idrarla atılsın dediler
Gzdzeynep Gamze_cnky1 emziren annelere agumentin yazıyor doktorlar. Mesela benim agumentine alerjim oldu 6 ay önce o yüzden doktorlara belirtiyorum emzirirken kullanılmayan antibiyotik kullandım 4 gün ilaç içtim 6 gün emzirmedim sağıp sütü döktüm.
Deniz2323 İlla ki var ben şuan 3 gündür kullanıyorum kızım 4 ay 20 günlük. Bir yan etkisi olmadı. Parolla geçecek bir hastalık değil. Herkese geçmiş olsun
Gamze_cnky1 Deniz2323 Teşekkürler , size de geçmiş olsun. Emziriyor musunuz , sagdınız mı? İlk defa hasta oldum çünkü , 18 aylık
Gzdzeynep Gamze_cnky1 emzirmeye uygun antibiyotik yazıyor doktorlar agumentin emzirmeye uygun doktora giderseniz yazarlar.