Belinays_mom Kızlar bayram için alışveriş yapan oldumu yoksa daha erkenmi ? Ben kaç gündür internetten bakıyorum da kafama göre güzel bişey bulamadım.Geçen yaz mavi beyaz çizgili bi kumaş almıştım da dün terziye götürdüm bana 4 yaşındaki oğluma ve 1 yaşındaki kızıma aynı kumaştan gömlek diktirmek istedim. Ama daha model bulamadım varmı aklınızda güzel bi model kızlar . Bu arada tesettürlüyüm
hndathn Belinays_mom çocuklar bıttı.kızıma 2lı takım aldım bluzu elbısesı bır ara keten elbısesı. Oğlum zaten artık yası geregı o kendı seçimlerinı yapıyor bu sene ılk kez kazak gıymek ıstedı hoş bır kazak kot pantolon kombını yaptı kendıne aldık. bır tek ayakkabıları kaldı onları da mart ayı ıcınde alırım. Benım zaten düğünlerdı oydu buydu cemiyetler zaten pek çok elbısem var daha etıketı uzerınde duranlar var onlardan bırını secıcem uygun kombin ıcın. Geriye bır tek esım kaldı onda önümüzdeki haftalarda benım kıyafetleri de halledelım deyıp duruyordu zaten oğlumuzun kombınıne yakın bır kombin ayarlamayı düşünüyorum babalı ogullu şöyle bı takım olsunlar bızde kızımla oluruz
oncul Şu yeni model önden bağlamalı gömlekler çıktı ya , 3 tane kurdele şeklinde bağlanıyor brlki görmüşsünüzdür. Kızınıza ve kendinize o model bişey yaptırabilirsiniz. Oğlunuzada düz klasik gömlek güzel olur bencee 😊
Belinays_mom hndathn ne güzel hayırlı olsun . Bende 5 yıllık evliyim her yıl aynı renk aile kombini yapıyorum çok seviyorum beraber aynı renk aynı model giyinmeyi