eymenayazmom Bugün sünnetimiz var ama annemler kış gibi iyi olmaz diyolar havalar soğuk olduğumuz şehirde ama evlerimiz iyi ne diyorsunuz bebeğim tam 4 aylık geç kaldıkça kalıyorum gibi akıl verin
1zeynosileannis eymenayazmom neden olmazmış benim bebeğim 1 aylık olmak üzere en yakın zamanda yaptırcam kışın olması daha iyi bence yazın terler falan daha çok sıkıntı olur büyüdükçe hareketlendikçede zor doktor 6. Aydan önce yaptırırsanız daha iyi daha kolay olur demişti
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala eymenayazmom yazın olduğunda da dışarıdan mahrum kalacak, parka çıkıp oynayamayacak. Hiç, yaz kış olarak düşünmemiştim ama kış gerçekten çok mantıklıymış. Son dakikada sünnet ettirmekten vazgeçecek değilsiniz
annelendik Doktor bi sakınca görmediyse niye dert ediyorsunuz. Birisinin yazısında görmüştüm bebekler dönmeye başlamadan sünnet en iyisi diyor. Bizimkinin de su fıtığının küçülmesini bekliyoruz doktor bunu şart koştu
eymenayazmom annelendik hava soğuk diye beynimi yaktılar ya bişey olursa nasıl hastaneye gidersin diyolar
rumeysamine eymenayazmom dağda mı yaşıyoruz ya ne var kış günü millet hep karlı havalarda yaşıyor bizim millette iki soğuk görse herseyı erteler kışın olmak daha mantıklı terleme konusunda yazı beklesen çocuk kocaman olacak emeklemeye falan başlar daha zor bence
bikahveicelimmi eymenayazmom çok saçma siz şuan bebeğin pipisine kağıt bardak kapatıp bezi takmaua devam edeceksiniz zaten bir değişiklik olmayacak ki? Eskiden hadi üstü ıslanır üşür gibi bi mantık vardı desek büyük çocuk için. Bebek zaten 4 aylık😬 hangi mantıkla bunu diyorsunuz diye sordun mu?
suslumelda Ben de 15 gün önce yaptırdım sadece q gün ağrısı oldu hemen iyileşti. Üşümedi de ne alaka yani kış mevsimiyle
sngl_21 eymenayazmom benimde bebeğim 4 aylık ve 4 gün oldu sünnet olalı ki keşke diyorum daha önce yaptırsaydim çünkü bebeğin hareket etmesi onun canını daha da acıtıyor
bksh eymenayazmom çocuğunuz için en doğru kararı anne baba verir elalemin niye dinliyorsunuz ki. Siz istiyorsanız yaptırın kimsenin Bi fikir vermesine gerek yok bence.