mthnmh benim bebeğimde öyleydi sarılık olduğu için sürekli uyuyordu farkettim tabi hastaneye gittik tam sınırda dedi gittiniz mi doktora. Sütü sağıp biberonla değilde minik minik kaşıkla ağzına verdim dürte dürte uyandırdım bir şekilde beslenmedikçe dahada uyuyorlar hep emzir diyorlar ama uyanmiyor ki bebekler 🤦🏻♀️