Diana2306 Verda1 3 aylıktı yaptırdım yani İki hafta oluyor bence faydası olur yiyeninin birine yapılmadı hastaneden gelmiyorlardı diğerleri öyle olmadı çok şükür iki doz zaten ya 2 ve 4 aylıkken veya 3-5 aylıkken oluyor ağızdan veriliyor
Duyguaslannn Kesinlikle yaptırın Allah korusun o hastalığı kaptığında hastaneye yatırmak gerekiyor aşı yapıldıgında daha hafif atlatıyor