kızlar saat su an 06.14 bebeğim 14 aylık ve emiyor bir kaç dakikadır uyumasını bekliyorum gece 11 de uyudu normalde 9.30 da uyur bugün aksadı. Bu saatte uyanıp emmesine çok sinirleniyorum her gün bu saatte olmasa da gece illa ki emiyor bu normal mi yani? emerek uykuya dalan bir çocuk. gece. emmesini nasıl bıraktırabilirim? bi akıl verin normali nedir ?