Merhabalar 6 aylık bebeğim var yenidoğan giib 2 saate bir uyanıyor emdiği zaman hemen uyuyor diğer türlü uykuya döndürmem çok zor oluyo ve gün içinde uykuya geçişlerde çok problem yaşıyoruz çok direniyor aynı problemleri yaşayan var mı acaba normal bir durum mu bu konuda bana önerebileceğiniz bi şey var mı memeyle uyku arasında ilişki kurmasın istemiyorum ama gece her kalktığında da emziriyorum napacağımı şaşırdım