yeni_anne__ Kız bebekten neden kan gelir? Kız bebeklerde doğumdan sonra az miktarda vajinal kanama ve akıntı görülebilir. Anneden bebeğe geçen hormonlardan kaynaklanan bu durum kendiliğinden düzelir.
Bebegimm1 yeni_anne__ banada aynısını demişti doktor benmkindn şeffaf akıntı geliyordu doktor normal oldugunu söylemişti adet gibi de gelebilir demişt ama şeffaf akıntı vardı benmkinde sadece snra geçti kendiliğinden
Ferahh_54 yeni_anne__ Evet oldu hem akinti hem 1 damla kadar kan görmüstüm bezinde endiselencek bir sey yok daha hastanedeyken olmustu bende süphelenmistim hemsire anlatti normalmis hormonlarimdan kaynaklaniyormus
hndathn yeni_anne__ evet doğru. Kızımda yasadım anneden fazla östrojen hormonu gecınce ilk 1 hafta bu tıp kanamaları görüyoruz dedı kendı kadın doğum Doktorum. İlk 3 gün her gün gün 1 çay kasıgından az kanama geldı kızımda acık pembe renkte
yeni_anne__ Bezini değiştirken kan gördüm hemen hastaneye gitikk açıklamada yazdığını söylediler yaşayan bilgisi olann varr mı ilķ bebegim🥺🥺
Nikita yeni_anne__ hayır sanırım anneden geçen hormonlardan ötürü oluyor ve normal karşılanıyor. Benim kızımın emzirdiğim dönemde sağ göğsü şişerdi, benden geçen hormonlar yüzündenmiş. Emzirme bitince hiç tekrarlanmadı
merilla1 Aynısını yaşadım daha önce uyarildigim için korkmadım ben ilk bi kaç gün geldi sonra gelmedi