Kızlar pegasus ile 5 saat uçakta bekletildikten sonra uçtuk sonuç bu seferde vardığımız yerde valizimiz yok istanbulda kalmıstır diyorlar bu nedir bu gece çektiğimiz ya ? Bunun hakkında bi tazminat hakkı vs varmı kızlar bilen biri beni aydınlatabilirmi