3247 sadece mama yemiyordur, ek gıda alıyordur. Yediği besin alerji yaptıysa pişik olabilir. Mamadan olduğunu sanmıyorum. Pişiğe en iyi gelen şey yıkamaktır. Geçene kadar her gün yıkamaya çalışın. Bizler pudra kullanmıyoruz artık çünkü içeriği tehlikeli, aklınızda bulunsun. Bephantolün pişik kremi çok iyi geliyor.