Aybars-mom160821 senin mükemmel ötesi 3,5 yaşındaki çocuğunun yaptıklarını benim 28 aylık kızım 6 aydır yapıyor. Sen bunlarla övünüyorsan ohoo. Psikologların seansları senin gibi çocuğunu şiddet içeriğinden koruyamamış, yaptığı zorbalık yüzünden okulunda istenmeyen çocuklarla dolu. Bil bakalım psikolog kimi suçluyor? Çocuğunun izlediğini denetlemeyen mükemmel ötesi ebeveynleri…
Okumuştan katil olmaz demedim ki. Okumuş ve katil kişiye çocukluğunda ne izletildiğinin araştırılması lazım bence. Senin çocuğun da profesör olmayacak diye bir şey yok tabii. Konuyu zekaya bağlamışsın. Farkındaysan sapla samanı birbirine karıştırıyorsun. Hadi sana mükemmel ötesi anneliğinle mutluluklar. Başkalarının çocuklarına zarar vermemeyi öğret de toplumun başına bela olmasın. Senin “sayfandan” gidiyorum. Postunu tepe tepe kullan. Herkes nasıl umarsız bir anne olduğunu ve suçu hep nasıl başkasına attığını görmüştür zaten. Yeni “sayfa” aç sen.