Tozkan oyun grubu seçtim ama bu birAz çevresel faktöre bağlı benim kızım 19 aylık olmak üzere her gün dışarı çıkarıyorum ama yaşadığım şehir çok soğuk bizden başka kimse çıkarmıyor çocuk parkta sıkılıyor sallan kay tahtıravalli eve dön şanslı ki abisi var evde oynuyor bazen parka da abisiyle çıkarıyorum oyun grubuna başlattım sosyalleşmesi için orada çok mutlu ama önümüzdeki ay yüzmeye de başlatacağım fiziksel gelişimi için ilk çocuğum da 22 aylıkken oyun grubuna başlamıştı 2.5 yaşında da tam ay olarak heralde 32 aylık falan yüzmeye başladı ama yüzmede çok çabuk yoruluyordu 45 dk dersin çoğu oyunla geçiyordu ve öncesinde kollukla alıştığı için kolluklarını istiyordu o yaz kollukları bırakmadı mesela yine de olabildiğince farklı spor denemeleri beyin gelişimi için de çok önemli kendi dinamiklerinize bakıp + - tartmalısınız ben kızımı sırf kolluğa alışmasın hiç diye götürmek istiyorum