annekokusu22 canım bence baban cinsel yönden düşünerek ifade etmiştir, öyle olmasa doğrudan sebebini sıralardı ama kızısın neticede açık konuşamamış. Bir de lütfen hastane ortamında yaptır, kendine yaptıracağın işlem olsa hadi neyse herkes kendinden mesuldür ama evlat söz konusu, bütün ihtimalleri elemek lazım. Yaş konusunda da ben de doğduklarında yaptırmak istedim ama prematüreydiler doktor yaptırmayın dedi, sonra başka şeylerden dolayı ertelendi şimdi çocuklarım büyüdü, pişmanım yani keşke erkenden yaptırsaydım. Çocuğun aklı ermezken daha mantıklı bence.