Ben geçen sene bebeğim 4 aylikti bir gün tutup bir gün tutmayım diye niyetlenip başladım sütüm çoktu ona güvendim 3 kez tutabildim sadece bebeğimin aç kaldığını gördüm sütüm iyice azaldı kesilecek sandım bestlak kullandım 1 ay ancak kendine geldi. O ay kilo alımı olmadı uykuları bozuldu vs. Şimdi ek gida ağırlıklı gidiyoruz yaşını da geçti sütü keyfi alıyor yine deneyeceğim bakalim nasip olursa tutacağım inşallah