Asf 37+1 de doğduk. 18 günlüğüz. 2740 doğum kilosu. İki gün önce 2900 olmuştu. Emme refleksi tam anlamıyla gelişmediği için göğsümü sağıp veriyorum.(doktorumuz kilo alana kadar çok yormamak adına bu şekilde ilerleyelim dedi) ama emzirmeyi bırakmadık hiç. Tek sorunumuz göğsümü tamamen boşaltamaması 😕