Merhaba ben de pazartesi günü diyet değil ama sağlıklı beslenmeye başladım. Gereksiz karbonhidratı, paketli gıdayı vs kestim. Porsiyonlarıma dikkat ediyorum. Bir hafta deneyeceğim dedim sütüm etkilenmezse devam edicem. Şu ana kadar olumsuz bir etki olmadı çok şükür. Sonrasında da spora başlamayı düşünüyorum. Size de bol şans 🤞 Başaracağız 🥰