Oğlum 17 aylık sıfır ekran ile büyütüyorum bu sebepten midir bilemiyorum ama bana hiç alan açmıyor yani daha anlamıyor haliyle. Özellikle yemek yaparken ayağıma dolanıp ağlıyor ama hiç susmamaca ve ben yemek yapmakta günlük işlerimi yapmakta çok zorlanıyorum hadi temizlik bir şekilde hallolur fakat yemeği nasıl halledebilirim sizler nasıl yol izliyorsunuz? Belki birbirimize fikir olur🙏🏻