alelos benim kızım da 11 aylık şu an annemlerdeuim dinlenirim belki diye geldim ama tuvalete bile göndermiyor yani evde zaten bana yapışık vaziyette ne zaman geçer bu durum kendimi dipsiz kuyuda gibi hissediyorum gerçekten zor sürekli yapışık paçandan tutmuş kucak isteyen bir bebekle iş yapmak, hadi tamam ev işi kalsın çocuktan değerli değil ama bu çocupun karnının doyması lazım hadi bende aç kalırım o da önemli değil ama günde 3-4 öğün birşeyler hazırlamak lazım o da çok zor oluyor çok yorucu