Oğlum 21 aylık oldu , bir süredir gece uykularında aşırı hareketli. Bir üstüme yatıyor biraz duruyor kendini başka yere atıyor , kalkıyor oturuyor gözleri kapalı bi şekilde . Sürekli hareketli dalamıyor bir türlü . Mamayı keseli 1 ayı geçti 1 haftada falan alıştı hiç zor olmadı mamadan açlıktan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Bi süredir ekran izliyor çünkü yemek yememeye başlamıştı baktım hiçbir şekilde yediremiyorum istemesem de ekranla yedirmeye başladım şimdide açmayınca ağlıyor . Acaba ekranla ilgisi olabilir mi uykudaki hareketlerin sebebi bu durumu yaşayan var mı?