Lina2007 bence hiç girmeyin 1 sene daha bekleyin düşünün ben 1 sene sonrasında denedim yani 2.5 yaşındaydı ona rağmen bile erken gelmiş şu an 4 yaşına girecek 1 ay sonra, tam tam öğreneli 2 ay olmuştur yani 3.5 yaşından sonra öğrendi resmen. Bazen hazır bulunuşlukları bizi yanıltabiliyor, ondan erken başlamayın derim, gereksiz stres yüklenmiş olursunuz bebek de siz de emin olun o bile çok etkiliyordur, burda benim bebeğim 3 günde 5 günde öğrendi diyen çok olacaktır, benimki de 1 seneden fazla sürede öğrendi her bebek farklıdır ama önce fizyolojik olarak hazır olsun, bi de yaz ayları daha rahat oluyor en azından yazı da bekleyebilirsiniz