Gizemlianne_ Kizlar sözümde bir kere giydim sadece 38 numara kadir ekici marka 400 TL vereceğim umarım birine şans getirir..! Çok sevmiştim ama ayağım da topuk dikeni nedeni ile yasak topuklu giyemiyorum Yer konya elden de teslim ederim diğer şehirlere kargoya verebilirim. https://imgyukle.com/i/Cqrd5U https://imgyukle.com/i/CqrwL8 https://imgyukle.com/i/CqyPGH https://imgyukle.com/i/Cqr77o https://imgyukle.com/i/Cqr0qj
ozcan39 Gizemlianne_ Hayırlı satışlar olsun. Bizim ailede iki kişide topuk dikeni vardı, ikisi de farklı doktorlara gitti ve söylenilen şey topuklu ayakkabı giyilmesiydi. Bir araştırın siz de.
Gizemlianne_ ozcan39 valal canım prof göründüm en son yapmadığım kalmadı ama cidden giyemiyorum topuğa yüklendiğim için daha çok acıyor
Yusufagahinannesi Bahsettiğiniz ayakkabının zaten sıfırı 400tl bandında trendyolda. İyi satışlar ama sanmıyorum bu fiyata satabileceğinizi