Sebze meyve filelerine havuç elma gibi soğuk bişeyler koyuyordum. Diş kaşıyıcıyı da buzdolabında tutuyolarmış onu akıl edememiştim belki işe yarar. Genelde soğuk şeyler yatıştırıyo ağrısını. Bide calgel vardı doktorumuz vermişti calpolün jeli arada onu sürüyodum damaklarına. Bide kehribar kolye taktım ben 2 çocuğuma da etkisini gerçekten gördüm öyle aman aman diş sancısı yaşamadık biz