asyapamukk kızım salı günü tam 4 aylık olucak uyku gerilemesinş yaşıyoruz bu son günlerde gündüz uyumuyor çünkü ve sallanarak uyuyan bi bebek ben ne zman desteksiz uykuya geçirmek için adım atmalıyım 4. ay erken mi ve siz neler yaptını bu dönemde
momas asyapamukk eğer imkanınız varda eğitim aldırın. Bu ataklar bitmiyor. 5. Ayda daha beter emin olum sürekli çığlık atarak uyandı ve 1 ay sürdü abartmıyorum. 7.5 aylıkken de atak varmış oğlum 6.5 aylık şu an iyiyiz atak yeni bitti. Bıktım ataklardan zaten tam düzeliyor sonra daha beter oluyor. Bir de artık ay geçtikçe bilinçlendiği için uyutmak imkansız oluyor.
hilaldga Canım 4. Ay berbat bende çok çektim normalde 3. Aya duzenli girmiştik ama o ay atak ayı ve berbat gündüz uykularını düzenlemekle başla işe
Minikalbim Aydan sesleniyorum nasılsa kalsın uğraşmayın 7. Ayda bu atak illettinden ne gündüz ne gece asslaa uyku bilmiyolar yıpratmayın kendinizi
momd luna93 diş ve hastalık zamanlarından sonra şükreder oldum bu haline bile 😔 yeter ki sağlığı yerinde olsun idare ederim bir şekilde diye düşünmeye başladım