Merhaba anneler 48 günlük bebegım var hem emziriyorum.hemde arada 3 güne 1 4 güne 1 veya 2 biberon 30 cc şeklinde veriyorum.ama cok da vermıyom.emziriyorum diyebilirim .kaka sorunumuz var.bugun 5 gün oldu kızım kaka yapmıyor.gaz cıkarıyor huzursuzda degil .ama kaka yapamadıkca tedirgin oluyorum artık sizce mama kabız mı yapıyor .oyle huzursuz falanda deegil bana önerebileceğiniz mama varmıdır lütfen bi cevap verin.