arasbek öncelikle ben gece uykusundan başladım çünkü zoru başarırsam gündüz uykusu çerez gibi gelir diye düşündüm. Rutinimizi yaptık klasik karnını doyurdum geceliğini giydirdim saçlarını taradım artık uyku vakti kızım uyumaya hazırsın sen kocaman kız oldun tek başına yatabilirsin annen yanında diye sözler sarfettim sonrasında odaya geldik önce kucağımda mayıştırdım emzik ağzında sonra beşiğe bıraktım ağlamaya başladı her ağladığında kucağıma alıp sakinleştirdim geri yatırdım sonrasında bu süreç bi 10 kere tekrarlandı. 1,5-2 saate yakın sürdü uyuması ama sonunda uyudu poposuna pişpişpiş yaparak beşiğinde uyku arkadaşıyla beraber yatırdım. Gece her uyandığında aynı rutine devam ettim emziği ağzına verip pişpiş yaptım. Sadece sabaha karşı olan uyanmasında yanıma alıp emzirdim sonra geri beşiğine koydum bu şekilde ilerledim çok şükür 4.gün bugün gayet iyiyiz