Hamileyken kızımın kalbinde 3 damar olduğu söylendi tekrardan perinotolojiye gittik damar yok dendi kızım şuan 2 yaşında çocuk kardiyolojiye gittik kontrol amaçlı doktor damar olduğunu 1 yaşına kadar kapanması gerektiğini ama kapanmadığını belirtt anjiyo ile kapatılabileceğini söyledi çok küçük diye çok üzülüyoruz riski varmıdır bilemiyoruz şuan soruşturuyoruz hangi hastane doktor iyidir diye sizlerinde başınıza böyle bi durum geldi mi yardımcı olur musunuz 😔