Zahideee0742 1.5 yaşında kızım var çocuk doktoruna götürmek istiyorum sizin götürdüğünüz bildiğiniz ilgilenen ve sorularıniza cevap veren bir doktor var mıdır?
Konya422413 Meram devlet hastanesinde Mustafa serdar bey var çok iyi biri biz istanbulda yaşıyoruz ama geçtiğimiz yaz gittik çok güzel ilgilendi konyadaki kuzenimde kızını surekli ona götürüyor aynı köylüyüz tavsiye ederim