Arkadaşlar ya 10 da hareket etmesi gereken uçağı yok yıkanacak yok bilmem ne diye yarım saat bi saat erteleye erteleye bu saat oldu şimdi hala 1 saat bekleyebiliriz diyip uçağın içinde mahsur bıraktılar resmen hayır çogu uçus iptal olmustu bizimki gidecek diye sevindil bizde uçağın içinde bekliyoruz ya madem oyle niye iptal etmiyorlar çoluk çocuk perişan havasız bacaklarım uyusuyor herkes bişeyler diyor her kafadan bi ses ama asla bi hareketlilik yok ya napmak lazım uçaktan inerseniz geri binemezsiniz diyorlar uyanıklar birde rötar yaptı deselerdi madem havalimanı daha rahattı orda beklerdik kücücük yerde tıkıs tıkıs bekliyoruz uçağın içinde ya