Nazzz2021 ben bıyık bölgemde çok iyi sonuç aldım yüzümde başka yerde tüy yok , Philips ten de sonuç aldım Şuan başka marka kullanıyorum bundan müthiş sonuç aldım yalnız ben kullanma klavuzundan farklı kullandım ve çevremde bu şekilde kime tavsiye ettiysem çok iyi sonuç aldı . İlk kullandığımda bıyıklarımı ip ile tamamen kökünden aldım . Birkaç gün sonra cihazla atış yaptım (burası önemli birkaç gün beklemek gerekiyor iki gün yeterli ) bir hafta dolmadan tekrar atış yaptım bu şekilde bir iki ay haftada bir atış yaptım . Bu arada bir daha alma gereği hiç duymadım hiç çıkmadı çünkü . Üç hafta falan atış yapamadığım olmuştu o zaman tek tük çıktı yine iple alıp birkaç gün sonra atış yaptım . Aylardır böyle kullanıyorum ve bıyıklarım hiç çıkmıyor Şuan 10 günde bir ya da iki haftada bir atış yapıyorum zaten 30 sn falan sürüyor . Çıkmadığı için de atış öncesi almam gerekmiyor .