arn281_ canım doktorlar da tam net bisey bilemiyor ki sürekli acilden giriş yaptık biz mesela ateşten doğru ilgilenen bile olmadi çoğu zman. burdaki doktorlar ruflu var dediler kayseri de ki bisey yok gayet iyi dedi elimden geldiği kadar da hijjenine daha çok dikkat eder oldum.Insallah tekrarlamaz bida 1 ay boyunca sürekli ateşli olduğunu bilirim en sonunda hastane acilinde ağladım bi çare bulun hocam artık biz yorulduk yıprandık iyice deyince içeri tedaviye aldılar başka türlü iyi olmuyordu çünkü surup fayda etmiyordu. Canim senin çocukta kandaki mikrop hala duruyor mu mesela eğer duruyor da ateş kesinlikle ondandir kötüyü düşünme hemen bi ara kafayı bozacaktım ben google da baktın mi neler yazıyor neler oraya hiç bakıp araştırma derim gerekirse başka doktorlara başka yerlere gotur ,arkadaşlar bağışıklığı düşük olunca da olur demişler mesela benim kizin da bağışıklığı çok düşük az bisey de hemen hasta olur senin çocuğunun da oyle olabilir